Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 czerwca 2014

Altana z klasą

Witam wszystkich bardzo ciepło.
Dziś chcę Wam pokazać kolejny projekt ogrodowej altany. Ostatnio przedstawiłam altankę uniwersalną, drewnianą, pasującą do każdego ogrodu czy ogródka działkowego. Teraz dla odmiany coś zupełnie innego.
Jest to solidna, murowana altana ogrodowa z grillem i składem na drewno.
Rozwiązanie ekskluzywne i bardzo eleganckie. Budynek jest murowany ale wykończony drewnianą deską elewacyjną co sprawia, że całość wygląda przytulnie. Powierzchnia użytkowa to prawie 20 m2. Mieści się tu duży stół wokół którego można swobodnie ustawić 10 krzeseł. Idealny na biesiadowanie w szerszym gronie. Wewnątrz wbudowany jest elegancki grill. Jest też miejsce na drewno do grillowania i poręczne, zamykane szafki.

Dodatkową zaletą są rolety na bocznej ścianie - rozwiązanie idealne na chłodniejsze lub wietrzne dni.
Z tyłu budynku znajduje się składzik na drewno.
Dla osób zainteresowanych tym projektem zamieszczam jeszcze rzut parteru z podstawowymi wymiarami.
Bezpośredni link do projektu: http://extradom.pl/projekt-domu-extra-gospodarczy-3-SLN1778.
Osobiście jestem zachwycona tym projektem. Podoba mi się też pomysł z niewielkim, słonecznym tarasikiem przy altanie. Trochę słońca, trochę cienia, dużo miejsca i wszystko pod ręką. Tylko wypoczywać!
Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia.


33 komentarze:

  1. Bardzo fajny podoba mi się taki domek.Buziaki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam serdecznie.Altanka piękna, ale do takiego wymuskanego ogrodu, do mojego te raczej szałas. Poprzedni post jest taki kolorowy, piękne kwiaty. Muszę się przyznać,że bardzo trudno czyta się Twoje posty. Na tym tle to nawet lupa mało daje, ale jakoś rozszyfruję. Taki dość poważny i gwałtowny problem. Zdjęcia natomiast widzę dobrze tym bardziej takie cudne jak Twoje. Deszczowo i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Stasiu z powodu Twoich oczu. Tym bardziej dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Gorąco pozdrawiam i życzę Ci powrotu do zdrowia.

      Usuń
  3. Wspaniały projekt Ewo, ale do mojego ogródka to raczej coś o powierzchni 2 m2, a nie 20, ale pomarzyć można :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na taki projekt trzeba sporo miejsca i najlepiej planować na etapie budowy. Pomarzyć można.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Wspaniały pomysł, przypomiało mi to iz nasze babcie w ogrodach miały podobne letnie kuchnie. Teraz to są grilowiska :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że to świetny pomysł. Chętnie bym sobie pokucharzyła w takiej letniej kuchni.
      Dziękuję Efciu za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. chciałabym mieć taką altanę gdybym miała działkę za miastem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna i bardzo funkcjonalna. Może kiedyś?
      Pozdrawiam Cię Urszulko bardzo ciepło.

      Usuń
  6. Altana śliczna. Ja to lubię biesiadować:)))) My mamy z przodu domu taki duży ganek, jak ta altana i w deszcz tu jemy:) Rozglądam się natomiast za zasłanianiem ganku na zimę, te żaluzje to super rozwiązanie. My zakładamy wolne przestrzenie, drzewem do kominka, które musi leżakować. Jednak to bardzo ciężka praca z tym układanie i zdejmowaniem, a my już mało silni:)) Pokażę mojemu M:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też od jakiegoś czasu kombinujemy jak tu sobie ułatwić wiele rzeczy - czas leci a sił coraz mniej. Moja altana niestety jest tylko letnia a taras nie jest zadaszony więc w deszczu się nie posiedzi. Taka altanka byłaby świetna. No cóż, jak się nie ma co się lubi....Pozdrawiam Cię Aniu bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Wspaniała altanka :) Piękny projekt! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku i również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Czy ktoś budował tę altankę? Jaki jest koszt budowy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio na stronie Biura Projektowego Extradom. Link do strony podałam w poście.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetny projekt. Prosty, ale bardzo elegancki - połączenie muru z deskami prezentuje się zaskakująco lekko i nowocześnie. Lubię takie klasyczne rozwiązania. Ostatnio zauważyłam trend budowania altan nieco bardziej oryginalnych i rzucających się w oczy, np. w takim stylu, ale nie bardzo mi się to podoba. Nie wiem jak musiałby wyglądać dom i reszta ogród, żeby stanowiło to jakąś spójną całość. Dużo bardziej podoba mi się Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój projekt (w treści posta zamieściłam linki) ale i mnie się bardzo podoba. Łatwo wpasować go w otoczenie każdego domu, całość jest klasyczna i elegancka.
      Dziękuję Ci Asiu za odwiedziny i miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Bardzo ładny projekt, wygląda nowocześnie i praktycznie. Ja u siebie na ogrodzie mam prostą altankę ale chciałabym mieć taką ekskluzywną. Powodzenia w dalszej pracy i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też stoi prosta, porośnięta pnączami altanka. Taki projekt to niestety spora inwestycja.
      Dziękuję Ci za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Świetna altanka, naprawdę z klasą. Też chcę taką na swoim ogrodzie. Póki co mam tylko wyznaczone miejsce na altankę, ale keidy będzie stała tego nikt nie wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście świetny projekt. Życzę Ci Basiu, żeby Twoje marzenie się spełniło. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Śliczna altana - dzięki zadaszeniu można organizować przyjęcia na zewnątrz nawet wtedy, gdy pogoda nie dopisuje. Sam, jestem aktualnie na etapie projektowania ogrodu i chciałbym, aby taka altana w nim stanęła. Zależy mi również na tym, aby znalazły się w nim meble ogrodowe. Je, najprawdopodobniej zamówię w tym miejscu: https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/ogrodowe/lezaki-ogrodowe-2078.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna altana. W tym roku budowałem w moim ogrodzie bardzo podobną. Początkowo byłem przerażony kosztami, ale udało mi się dostać na https://taktofinanse.pl/ szybką pożyczkę pozabankową i udało mi się skończyć altanę przed sezonem grillowym

    OdpowiedzUsuń
  14. Altanka to idealne miejsce do rodzinnej rekreacji. Warto zdecydować się wykonanie takiej altanki w technologii modułowej, która pozwala na szybkie i bezproblemowe wykonanie budowli.
    https://mobile-development.pl/domy-modulowe/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowałam się na gotową altanę ogrodową i to też był strzał w dziesiątkę. Jest to altana o wymiarach 3x3m Kalifornia: https://ogrodolandia.pl/altana-kalifornia . Muszę przyznać, że pięknie prezentuje się w moim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny dodatek do ogrodu przyznaje;) Warto i zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzia, akcesoria ogrodowe. Na stronie https://iglaco.com będziecie mogli kupić wszystko co niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna ta altanka! Ja bym jeszcze do niej dołożyła rośliny pnące które można znaleźć w sklepie https://florexpol.eu/322-rosliny-pnace - żeby pięły się po zewnętrznej części altany. Ładnie zakryją ścianki i będzie klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas na osiedlu też mamy altanę, niestety jest metalowa, zrobiona z krat nierdzewnych prętów i blach. Mam z nią wiele wspomnień, bo spotykaliśmy się tam ze znajomymi z osiedla, przed szkolą i po szkole. Szkoda tylko, że nie była ładniejsza, właśnie taka jak tu na zdjęciach. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie Wy macie zdanie na temat zakupów w sklepach internetowych i jak często korzystacie z tej opcji? Osobiście wszelkie akcesoria i narzędzia do mojego ogrodu zamawiam w sprawdzonym sklepie ogrodniczym - https://ogrod24.com/akcesoria-do-maszyn-ogrodowych . Co sądzicie o ofercie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że jestem pod wrażeniem tego projektu. Oglądając zdjęcia i czytając opis, można od razu zauważyć, jak funkcjonalna i elegancka jest ta altana. Wydaje się być idealnym miejscem do spędzania czasu na świeżym powietrzu z rodziną i przyjaciółmi. Szczególnie podoba mi się pomysł na połączenie solidnej, murowanej konstrukcji z drewnianą deską elewacyjną - to naprawdę daje efekt ciepła i przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Altana z klasą to miejsce, gdzie relaks nabiera wyjątkowego smaku. Otwarta przestrzeń i elegancja - po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń