Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

sobota, 27 grudnia 2014

Poświątecznie i biało...

Witam po Świętach!
Minęły Święta, jak co roku zbyt szybko i nastał spokój. Przez ostatnie dni wiało niemiłosiernie. Wczoraj zaczęło sypać. Chwilami śnieg padał prawie poziomo i wirował w świetle latarni. A dziś poranek taki spokojny, jakby wszystko zamarło! Nie poruszają się gałęzie drzew, nie kołyszą się kępy traw. Nawet ptaków nie widać. Przyprószone na biało rośliny w ogrodzie połyskują delikatnie. Jest minus 10 stopni. Prawdziwa zima. Zachwycona tym niecodziennym widokiem zrobiłam kilka zdjęć z okna. Wiem, że to lenistwo ale w domu cieplutko i przytulnie i zupełnie nie mam ochoty wychodzić na mróz. Czas na odpoczynek.
Na tawułkach przy tarasowych schodach zawiesiliśmy mnóstwo migających światełek. Na zdjęciu niestety słabo je widać. Najpiękniej wyglądają po zmroku - zarówno na zewnątrz jak i z wnętrza domu.
A w domu nastrój nadal świąteczny i ciepły. Cieszy widok kolorowej choinki i dekoracji w różnych kątach domu. To one pozwalają na zatrzymanie choćby jeszcze na kilka dni świątecznej magii.
Z całego serca dziękuję Wam za wspaniałe świąteczne życzenia i życzę miłego wypoczynku po świątecznych wrażeniach!

41 komentarzy:

  1. Ogród, przy takiej aurze, cudownie wygląda; wreszcie troszkę śniegu otula roślinki, jak pierzynką, tego im właśnie potrzeba. Choineczkę w domku, masz piękną; zatrzymuje tę magię świątecznego klimatu.
    Po świątecznym maratonie przygotowań; miłego odpoczynku w domowym ciepełku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Nadszedł błogi czas bezkarnego nicnierobienia! Pewnie nie wytrzymam zbyt długo ale dziś zdecydowanie leniuchuję!
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  2. U mnie znacznie cieplej, za to śniegu znacznie mniej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie tylko kwestia czasu. Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziękuję, Ewo, za życzenia świąteczne - nie miałam czasu podziękować przed Świętami (post opublikował się "sam", a ja miałam moc innych zajęć). Mam nadzieję, że Tobie Święta minęły wspaniale. A ogród? Wygląda jak czysty, geometryczny układ - pełen harmonii, spokoju i swoistego piękna. U mnie zimy niemal ani śladu - dziś tylko widziałam rano szron na dachach domów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniko, mam nadzieję, że i Twoje Święta były udane.
      U nas biało (jak widać) ale najważniejsze że już nie wieje.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. padało deszczem i nie wiem jak to się stało, własnie zaczęło padać na biało
    i u mnie zaśnieży ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaśnieży na pewno i też będzie biało!
      Dziękuję za odwiedziny i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  5. Ewuniu, piękny Twój ogród o każdej porze roku:) Nie wiem dlaczego, ale te rabaty obsypane lekkim śniegiem, przypominają mi ciasteczka. Ciasteczka z cukrem pudrem:)))

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne skojarzenie Aniu! Nigdy mi to do głowy nie przyszło, ale może rzeczywiście?
      Buziaczki!

      Usuń
  6. Odrobina śniegu ( u mnie jeszcze mniej), a zupełnie inny nastrój. Fajnie że po świętach mamy jeszcze sobotę, niedzielę, można w spokoju odpocząć.
    Miłego odpoczynku Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę Aniu. Lodówki pełne świątecznych smakołyków, nic tylko leniuchować! Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Sceneria iście bajkowa:) Od razu skojarzyło mi się z "Królową Śniegu" :D Pozdrawiam cieplutko po świętach Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za zimą ale lubię takie widoki, szczególnie gdy nie muszę z domu wychodzić. Miłego, poświątecznego wypoczynku Beatko!

      Usuń
  8. Cudowny ogród, nawet wtedy kiedy odpoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu kochana ale u Ciebie pięknie, u nas pośnieżyło jakby chciało a nie mogło :) na ziemi leżą śladowe ilości śnieżnego puszku :) choineczka śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. U nas śniegu też zbyt wiele nie ma ale mróz trzyma wiec się nie topi. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  10. Ewusiu, Twój ogród wygląda bajecznie.
    Podziwiam każde zdjęcie. Domyślam się, że wieczorem wygląda cuuuudnie.
    U mnie też wczoraj spadł śnieg. temperatura około - 12 st.C.
    W ramach wolnej soboty rano pojechałam do Krakowa.
    Byłam zaskoczona ilością turystów (Włosi, Francuzi, Niemcy, Anglicy)
    Byli opatuleni. Myślę, że zaskoczył ich mróz i ziąb.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu. Prawdę mówiąc ja też jestem zaskoczona takim mrozem.
      Mam nadzieję, że wycieczka była udana i zmarzłaś za bardzo.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. I nastała błoga cisza bieli :) Pięknie, pięknie, pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda Ewuniu, że nie chce się wyjść nawet by zrobic zdjęcia. Mnie też ogarnęło błogie lenistwo. Mróz za oknem odstrasza odrobinkę, choć powietrze czyste i zdrowe. U nas biało juz było w pierwszy dzień świąt i było cudnie. Pozdrawiam spod cieplutkiego kocyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w końcu sobie bezkarnie poleniuchować w ciepełku! Mróz nadal trzyma i zima chyba zagościła na dobre. Miłego wypoczynku Haniu!

      Usuń
  13. Twój ogród pobielony śniegiem też pięknie wygląda. Odpoczywaj, ja też to robię. Trochę poleniuchowania też nam się należy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Grażynko, to najlepszy czas na odpoczynek i wspomnienia ostatnich dni.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Twój ogród Ewuniu pod śniegową pierzynką cudnie wygląda. Wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok dla Ciebie i Rodziny życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia:) Cudny ogród. A korzystając z okazji: spełnienia marzeń i planów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i wzajemnie - dużo szczęścia w Nowym Roku życzę!

      Usuń
  16. Serdeczności! udanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdusiu! Tobie również życzę aby ten Nowy Rok był szczęśliwy i kolorowy jak letni ogród! Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. U nas śniegu jak na lekarstwo... Udanego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas wciąż prószy i mrozik trzyma. Tobie Magdusiu też życzę dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  18. Witaj Ewuniu ! Twój ogród wygląda pięknie pod śniegową kołderką i wspaniale że masz takie cudne widoki !!! Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Tobie również życzę dużo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku.

      Usuń
  19. U mnie tez tak biało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Ewusiu !!!!
    Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo piękne życzenia Lusiu. Serdecznie dziękuję i wzajemnie życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku!

      Usuń
  21. Piękny, bajkowy krajobraz :)
    Ewo,pozdrawiam serdecznie , życzę wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko i wzajemnie - mam nadzieję, że nowy rok przyniesie Ci dużo szczęśliwych dni!

      Usuń