Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

piątek, 22 kwietnia 2016

Już są!

Witajcie kochani!
Dosłownie z dnia na dzień otwarło się kilkadziesiąt kielichów. A może i więcej? Na razie najwięcej jest czerwonych bo to one są najwcześniejsze. Wkrótce dołączą też te pełne, już mają spore pąki. Biegałam z aparatem i pstrykałam, cóż to za widok! Dziś było pięknie i słonecznie ale na weekend zapowiadają deszcze więc mogłabym nie zdążyć. Zapraszam i Was do obejrzenia kilku zdjęć z tulipanami w roli głównej.
Na przekór prognozom życzę Wam wspaniałego, słonecznego weekendu!

41 komentarzy:

  1. Masz piękne kolory! Wcale się nie dziwię Twojej radości;) Ja mam kilka, te zwykłe, czerwone otworzyły sie już parę dni temu, teraz zaczynają rozkwitać papuzie i co godzinę podglądałam postępy hehe.
    Pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale Aniu, u mnie rośnie kilka ciekawych odmian i mam nadzieję, że wkrótce rozkwitną. Przesyłam uściski!

      Usuń
  2. Pięknie :-) posadzone w dużej ilości robią niesamowite wrażenie. Bajka po prostu, której u siebie niestety nie zobacze, coś mi tulipany zjadło i nawet Bąbel posmakowal cebulek a tyle ich posadzilam. No trudno. Podziwiam u Ciebie :-) na przekór pogodze życzę Ci właśnie pięknej pogody, sobie przy okazji też:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko! Na razie nie pada i nawet wyszło słoneczko, zobaczymy co weekend nam przyniesie. A Twoich tulipanków bardzo szkoda!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pięknie! Zachwycający widok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne tulipany! Pozdrowienia z Batumi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ty znowu wędrujesz? Ja też przesyłam pozdrowienia i baw się dobrze.

      Usuń
  5. Podziwialam tulipany w ogrodzie botanicznym w Powsinie, ale Twoja kolekcja jest rownie wspaniala...i widze,ze bedziesz miala cala mase piwonii, ktore ja uwielbiam! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. U mnie wszystko rośnie stadami! Rzeczywiście piwonii jest bardzo dużo, mam do nich słabość i niecierpliwie czekam.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Tak, Ewunia, są już- mnóstwo ich spotykam w przydomowych ogródkach wędrując ulicami mojego osiedla, a co jedne to ładniejsze, wynikiem sąsiedzkiej rywalizacji ;) Twoje wybuchnęły feerią barw; chciałoby się tańczyć między nimi... Pozdrawiam cieplutko, wspaniałego weekendu, życząc )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe, że ludzie coraz bardziej dbają o swoje ogródki. Dzięki temu otacza nas coraz więcej piękna. Miłego weekendu Jadziu!

      Usuń
  7. Piękne tulipany w pięknym ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu ciesz się tymi barwami, ciesz i raduj serce. Póki są, póki kwitną, tak na zapas, na cały długi rok. U mnie wciąz jeszcze w pakach, a piwonie maja dopiero z 10 cm. Och nie moge sie doczekać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko trwa jedna chwilkę Haniu. Forsycje już zaczęły opadać a dopiero podglądałam pąki. Wkrótce i Twoje tulipany rozkwitną.
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  9. A mnie się wydawało, że mam dużo tulipanów. Teraz już wiem co znaczy dużo. Pięknie Ci zakwitły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Kiedyś próbowaliśmy liczyć ale z marnym skutkiem bo nie wszystkie kwitną jednocześnie. Jest ich na pewno ponad 300 sztuk i rosną nawet w miejscach w których nigdy nie sadziłam - to dla mnie zagadka. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. A mnie się wydawało, że mam dużo tulipanów. Teraz już wiem co znaczy dużo. Pięknie Ci zakwitły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i w tylu kolorach! Fantastyczny widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! W ogrodzie zrobiło się tak wesolutko i kolorowo.
      Miłego weekendu Beatko!

      Usuń
  12. Tak już są ;) ja co prawda nie mam ale u sąsiadów wraxając z pracy podziwiam no a teraz na Twoich Ewuniu zdjęciach - przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Justynko! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  13. Piękne tulipany. Od patrzenia poprawia się nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko Haniu, że pogoda się popsuła - jak zwykle na weekend.
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  14. Przepiękne są Twoje tulipany. Ewusiu, masz sporą kolekcję.
    To moje ulubione wiosenne kwiaty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię Lusiu, wnoszą do ogrodu mnóstwo radości.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  15. Piękne, moje wcześniej sadzone gdzieś "wyszły", a te późniejsze dopiero w pąkach, tylko zapowiadane nocne przymrozki mnie niepokoją - może się uda... :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się trochę martwię o nocne przymrozki. Na razie wszystkie tulipanki dzielnie się trzymają.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Prognozy się niestety sprawdziły, dzisiaj podziwiałam śnieg z deszczem:( Ale taki szpaler tulipanów potrafi odczarować nawet kiepska pogodę. Pięknie Ewuniu, okiem apartu wiosna najprawdziwsza u Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niemiła nowina! U nas śniegu nie ma ale temperatura ledwie powyżej zera. Coś ta wiosna przekorna w tym roku. Mocno ściskam i życzę Ci Olu słoneczka.

      Usuń
  17. Wow! Ewuś, u Ciebie niezapomniany spektakl kwitnących tulipanów. Wspaniale to wygląda!
    Ja chyba przestanę sadzić tulipany. Mimo koszyczków, obsypanych igłami z iglaków, nornice wyjadają cebulki, wchodząc od góry. Igły im niestraszne. Niewiele będzie kwitło:(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Was kochają różne stworzonka Anusiu! Szkoda tylko, że robią tyle szkody. Rzeczywiście nie ma sensu taka walka i lepiej pozostać przy roślinach, które sobie radzą. Przesyłam buziaki.

      Usuń
  18. Piękne tulipany, cały ich urok w tym, że jest ich tak dużo, wszystkie kolory lubię ale najbardziej chyba białe...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białych mam trochę ale czerwone są "nie do pobicia" i dominują w ogrodzie. Pozdrawiam Cię Basiu bardzo ciepło.

      Usuń
  19. Wspaniale kolorowo u mnie jeszcze nie tak pięknie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce będzie Ewuniu! Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Przepiękne tulipany !! Ewuniu, masz cudowną kolekcję we wszystkich kolorach !!
    Moje niestety trochę przemarzły...!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda Elu. U nas też są nocne przymrozki i trochę mnie to martwi, byłoby szkoda tych pięknych kwiatów.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń