Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

środa, 2 stycznia 2013

Azalia japońska Elsie Lee

Przepiękna odmiana azalii japońskich o niespotykanym jasnofioletowym kolorze kwiatów.

W 2009 roku, wiosną kupiliśmy dwie sadzonki tej odmiany. Pięknie zakwitły obie, ale na tym się skończyło. Przemarzały co roku (mimo zabezpieczenia agrowłókniną i wysokiego obsypania korą). Obmarzała tylko część nadziemna, która co roku się odbudowywała. Niestety nie zakwitła. W tym roku poddałam się i jesienią przesadziłam je do dużych donic. Teraz zimują w chłodnym pomieszczeniu i mam nadzieję w maju znów zobaczyć je w pełnej krasie. Te zdjęcia są z maja 2009, jedyne jakie udało się zrobić.

2 komentarze:

  1. Mam azalię japońską, ale białą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musi być piękna, ciekawa jestem czy nie przemarza? Pozdrawiam.

      Usuń